.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران اعلام کرد :
بهره برداری از تمامی واحدهای مسکونی تعمیری سیلزدگان در هفته دولت
شمال نیوز : محمد خانی نوذری افزود: ۸۰ درصد پرونده های معرفی شده به بانک های عامل منجر به عقد قرارداد شده است و در مازندران در سریع ترین زمان کار تعمیرات واحدها انجام شده است.....
بهره برداری از تمامی واحدهای مسکونی تعمیری سیلزدگان در هفته دولت

شمال نیوز:  مدیرکل بنیاد مسکن مازندران با بیان اینکه حدود ۴۰ واحد مسکن تخریب شده ناشی از سیلاب هفته دولت در استان بهره برداری می شود، گفت: ۱۵۰ هزار واحد مسکن روستایی استان غیرمقاوم است.

به گزارش شمال نیوز، ، محمد خانی نوذری  در نشست با خبرنگاران با اشاره به وقوع سیل مهرماه سال قبل در غرب استان اظهار داشت: سه هزار و ۱۰۰ واحد خسارت دیده و تعمیر شناسایی شدند و تاپایان سال قبل واحدهای تعمیری به اتمام رسیدند.

وی با اظهار اینکه در سال قبل در ۱۷۹ روستا شاهد وقوع سیلاب در استان بودیم گفت: معیشت دو هزار و چهار واحد دچار آسیب شده و به ازای هر واحد پنج میلیون تومان خسارت بلاعوض و ۱۵ میلیون تومان تسهیلات داده شد.

وی با عنوان اینکه پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نیز نیازمند تعمیر بودند، گفت: ۶۰۰ واحد آسیب دیده تخریبی در استان شناسایی شده بود که با پایش های صورت گرفته شمار آن به ۳۸۰ واحد کاهش یافته است و پی کنی، آواربرداری و صدور پروانه ۳۸۰ واحد انجام شده و تاکنون ۲۹۸ واحد اجرای فونداسیون و ۱۵۰ واحد اجرای سقف شده است.

خانی با اظهار اینکه ۳۵ واحد مسکن خسارت دیده در استان قابل بهره برداری است، گفت: از این تعداد ۲۶ واحد قابل سکونت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران با بیان اینکه تعمیرات تمام واحدها تا پایان هفته دولت به پایان می رسد گفت: تاکنون ۲۷ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض و ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به بانکهای عامل معرفی که ۹۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی افزود: ۸۰ درصد پرونده های معرفی شده به بانک های عامل منجر به عقد قرارداد شده است و در مازندران در سریع ترین زمان کار تعمیرات واحدها انجام شده است.

خانی رانش زمین را از مشکلات بیان کرد و گفت: زمین هایی برای جابجایی واحدهای خسارت دیده درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال ۹۸ بازسازی مسکن خسارت دیده ناشی از سیل به پایان می رسد گفت: تاکنون سه هزار و ۳۰۰ تن سیمان رایگان بین سیل زدگان برای ساخت و تعمیرات توزیع شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران تصریح کرد: همچنین دولت برای واحدهای تخریبی در سیل، اجاره بها در شهرها و روستاها درنظر گرفته شده و تمامی منابع برای خسارت دیدگان تامین شده است.

وی با بیان اینکه بیش از هفت هزار واحد برای بازسازی به بانک های عامل معرفی شده است، گفت: تاکنون بیش از شش هزار واحد منجر به عقد قرار داد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن با اظهار اینکه حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰واحد مسکونی در حریم رودخانه ها قراردارند، گفت: باید نسبت به جابجایی این واحدهای درمعرض خطر اقدام شود.

وی سهمیه سال جاری برای مقاوم سازی را ۱۲ هزرا واحد با تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی بیان کرد و گفت: ۱۵۰ هزار واحد مسکن روستایی در استان غیرمقاوم هستند که باید ظرف چهار تا پنج سال آینده تکمیل و بهسازی شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان مازندران در ارتباط با اجرای طرح هادی گفت: همه روستاهای بالای 20 خانوار تهیه طرح دارد، در برخی از روستاها نیاز به بازنگری داریم، بازنگری طرح هادی در 100 روستا انجام شده است.

وی اضافه کرد: طرح هادی در هزار روستا انجام شده هزار و 500 روستا در حال اجرا است، سال گذشته اعتبار بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار داشتیم که بخشی از اعتبارات ملی و استانی بوده است که اعتبار ملی ما تخصیص پیدا کرده و اعتبارات استانی ما 50 درصد تحقق پیدا کرده است و در مجموع 70 میلیارد تومان تخصیص داشتیم.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود که در سال جاری 50 میلیارد تومان اعتبارات استانی داشتیم، سال گذشته 65 میلیارد تومان قیر رایگان با مشارکت دهیاران آسفالت را انجام دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران اضافه کرد: در سال 98 پیش‌بینی می‌شود که 50 میلیارد تومان قیر کمک اعتبارات ملی داشته باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.